Subject: Palun minu nimele JIRAs ja Deltas
From: "Tuuli Tsahkna" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Nov 2023 12:25:09 +0200

Hei,

Palun minu nimele JIRAs ja Deltas (uus teema)

Lääne-Virumaa Kadrina vald Kadrina alevik riigitee nr 17151 ja Rakvere tee
ristumiskoha ümberehitamine, infopäring

Riigitee nr 17151 Põima-Kadrina tee km 8,361-8,515

Aitäh!

Tuuli

From: Aivar Aruja <[email-masked]>
Sent: Wednesday, November 15, 2023 10:58 AM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]>
Subject: FW: Kadrina alevik

Tere

Kadrina vallavalitsus koostöös Eesti Arhitektide Liiduga korraldas
arhitektuurivõistluse otsimaks uusi arhitektuurilahendusi Kadrina aleviku
keskusele. Selgusid Kadrina keskuse parima ideekavandi autorid, kelleks
tunnistati Annika Valkna ja Ruth Kübard tööga „Põu".

Järgmises etapis tuleks lähtudes võidutööst koostada eelprojekt. Võidutöös
on Kadrina alevikus Rakvere tee ja riigitee (17151 Põima-Kadrina) ristmik
viidud Viitna tee 4 kinnistule (Poe ja bussijaama vahele). Soovime  Teie
seisukohta antud  lahenduse võimalikkusele

Võidutööga saab tutvuda Kadrina valla kodulehel :
https://www.kadrina.ee/kadrina-aleviku-keskvaljaku-voidueskiis1

Jään Teie tagasisidet ootama.

Lugupidamisega

Aivar Aruja                                  +372 322 5625

ehitusspetsialist                            +372 518 7119

Kadrina Vallavalitsus                    <http://www.kadrina.ee/>
www.kadrina.ee